Once upon a time, a long time ago

Hej där! Nu har det gått alldelens för länge sedan sist igen. Måste verkligen ta tag i det här nu, ingen orkar ju läsa snart.
Inget stort händelsefullt har hänt alls sedan sist i alla fall. Jag har gjort bort några nationella och umgåtts med Albin och Josse i princip.
 
Nu i helgen har jag och min bror sovit hos bästa mormor och Bengt. Vi kom dit på fredag vid 17 och gjorde inte något speciellt då. Åt gott och såg på Let's dance (första avsnittet jag ser i princip någonsin!!) och jag blev så jävla glad då jag såg hur freakin' bra det gick för Kenza och Calle! Igår hade mormor bestämt att vi skulle åka på stan och shoppa, men före det åkte vi på "sightseeing" i Luleå pga jag har aldrig fattat vad som är vad och vilket ställe som ligger var.
Vid 10 var vi inne i stan och gick omkring där till 12 innan vi gick och käkade lunch på waldorf också, generösa som hon och Bengt är, så vi satt där och hade det jättemysigt tillsammans alla 4. Sedan for vi och handlade mat och mot kvällen stod jag och Stefan för maten, vilket blev kycklingtacos och kladdkaka på det (Jag var så spymätt efter den dagen så ingen människa kan förstå det).
 
Idag tog vi det lugnt på förmiddagen och vid halv 2 åkte vi alla 4 mot Töre, lämnade av min bror och sedan följde jag med till Morjärv och fick gå omkring inne i vårt gamla hus, det är verkligen enda stället jag kan kalla hem och fullt ut mena det. Kändes så.. Vanligt, skulle man nog kunna kalla det. Så skönt att få vara där en snabbis och gå omkring måste jag säga.
// Skumgummirullar - Åhléns  // Springskor - Din sko // Vans - Din sko // Jacka - H&M // Svart tröja - H&M //    // Boyfriend Jeans - H&M //