Freeedag

Hej där alla underbara människor haha! Idag har varit en sån bra dag, precis som gårdagen. Imorse hade vi luciatåg som var så mysigt. Efter det flöt dagen på snabbt och 14.20 började jag åka med bussen mot Kalix! Herregud, jag har inte varit här på snart en månad
Precis när vi började åka hade jag sååå tråkigt så jag ville faktiskt ha något att plugga till haha. Tillslut insåg jag att jag hade en labbrapport att skriva, så den blev lite längre och bättre än förväntat eftersom jag hade så lång tid på mig haha. 
Nåja, nu är jag alldelens strax framme i Kalix och då blir jag upphämtad för att sedan fara vidare till Nyborg. Har inte träffat Albin på 12 dagar, så jag är så glad så jag har fjärilar i magen och bara vill hoppa omkring av glädje hihi! Ska kramas såååå mycket med honom i helgen!
Nu ska jag packa ihop mina saker och sedan ska jag hoppa ut ur bussen för vi är nämligen framme om cirka 10 minuter. Vi hörs senare någongång!
2
ANNNAIZ

Fin blogg du har :)

Anonym

vem har fotat bilden som är i mitten av din header, samma bild på sidan också, fiin.