såmbi

Min cam är trasig, har ingen kamera och min telefonkamera ligger på 0,00001mp typ, så kvallan.. Ja, den duger väl.. Inte
 
Hej där! Jag kom precis innanför dörren och har bara hunnit småäta innan jag landade framför datorn haha. Idag när vi hade slutat så stannade spexgruppen kvar på skolan för att spela in The Walking Dead. Det var riktigt kul, skrattade massor haha. Nu sitter jag här och har inte orkat tvätta bort "zombiesminket" än, så jag ser inte speciellt bra ut. Medan jag gick från skolan snackade jag med Josse och glömde helt bort hur jag såg ut, så de som gick förbi mig måste ha trott att jag varit med i en ordentlig jävla olycka haha. Helt blå/röd/lila/grön i hela ansiktet hehe.
Jo förresten! Idag fick vi tillbaka våra SO prov och jag satt där och kunde bara tänka "Jahapp, nu blir det ett E, max ett D..." eftersom jag aldrig fått högre än E på SO prov... Så sade min lärare "Det var några A, flera B och några C", så jag fick upp hoppet lite om ett C haha. Sen när jag fick provet ville jag bara skriva av lycka rakt ut, JAG FICK A!!!!!!
4
Elvirall- mode och frisyrblogg

Vilken härlig blogg du har! Lust att göra ett bloglovin byte? :)

emma

Diggar din blogg såhäär mycket! :D
kolla gärna in senaste inlägget och säg vilken outfit du tycker är snyggast på bloggen :) hade blivit jätteglad då! puuss!

http://annyolivia.blogg.se/2013/december/vilken-ar-din-favorit.html#comment

Lina

Fan va kul :)

Amanda Nordqvist

fin blogg!

lust att göra ett bloglovin byte? kommentera på min blogg i såna fall ifall du är intresserad :)