15 bekännelser

● Jag litar väldigt, väldigt sällan på folk!
 
● När jag pratar med någon jag inte litar på till 110% väljer jag mina ord VÄLDIGT noga!!
 
● Senaste tiden har jag varit väldigt glad. Kanske inte hela tiden utåt, men inåt känns det som att jag skulle kunna hoppa av glädje!
 
● Jag fryser bokstavligen 98% av tiden på skolan. Det går nog inte en dag utan att jag påpekar hur kallt det är
 
● Maten på Norrhammar är så sjukt mycket sämre än den på Manhem, fattar inte ens hur jag kunde klaga när jag gick där jämfört med nu!?
 
● Jag önskar mig typ mindre och mindre grejer i julklapp för varje år som går. Hittills har jag bara hittat lite smink + ett par hörlurar jag vill ha i år!
 
● Jag har ingen kamera och min telefonkamera är sämst i världen typ 0,000001mp. Så gick min cam sönder för ett tag sen, så jag kan inte fota överhuvudtaget ens haha åh
 
● Hatar när folk skickar videos på snap för jag kan ej se dem pga sämst telefon
 
● Sen jag flyttade har jag kommit några personer närmare än vad jag stod dem innan jag flyttade
 
● Jag hatar när folk skriver "dem" på ställen där det ska stå "de". Antingen lär man sig skriva de och dem på rätt ställen eller så kan man väl bara skriva "dom" ok??
 
● Idag började jag prata med en kille jag aldrig riktigt har varit vän med. Vi har pratat lite då och då när jag bodde i mjv men jag kan ändå inte kalla honom direkt för vän eftersom jag inte känner honom speciellt bra. Trots att jag inte ens känner honom riktigt speciellt bra så litar jag väldigt mycket på honom, vilket är VÄLDIGT ovanligt för mig!
 
● Jag hade tagit bort min fb för längesen om jag inte hade använt chatten så mycket haha. 90% av alla som använder fb gör det bara för att byta proffe och få likes på den.
 
● Jag använder inte tumblr som alla andra, utan jag brukar sitta och kolla igenom weheartit hur länge som helst
 
● När jag vaknar mitt i natten brukar jag börja tänka på alla läskiga personer i skräckfilmer och slår på antingen en komedi eller en barnfilm för att somna igen hahah!
 
● Jag vill färga mitt hår till något helt nytt. Senaste åren har jag bara haft olika nyanser av brunt (förutom ett tag under sommaren 2012 när jag försökte blondera håret för att jag var allmänt uttråkad på brunt, men färgade tillbaka det nån vecka senare hehe). Skulle vela prova färga något i den här stilen, något jag aldrig haft förut!
Nej nu skojade jag bara, jag hade ungefär den här hårfärgen när jag var en liten plutt haha!
1
Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vilken underbar hårfärg! :)
Jag är själv ute efter något liknande! :)