Dag 2 avklarad

Heej! Long time no blogging haha. Fem dagar sedan sist nu. Sist jag skrev var i torsdags och efter det har det inte hunnit hända något speciellt. I fredags for jag till Abbis och var där över helgen. Vi gjorde inte något speicellt, bara myste på och tog det lugnt.
I söndags var ltnbd så jävliga med mig så jag åkte en timme tidigare än vad jag egentligen hade behövt. Och pga det så fick jag åka i en fullsmäckad jävla buss också. Satt bredvid en kille som hade så hög musik så det lät som att han inte ens hade headset enda till Luleå..! Efter det fick jag sitta ensam, men när jag vaknade för andra gången fick jag helt panik! Jag visste inte var jag var så jag hoppades massor att jag inte hade sovit när jag skulle ha gått av och fortsatt åka till Umeå! Lyckligtvis var jag cirkus 3 kilometer ifrån Skellefteå bara haha, så jag hade inte åkt för långt!
 
Igår hade jag matteprov, jag fick 17/20 rätt men ska ändå gå och komplettera upp mig. Hade gjort ett slarvfel och två kunde jag inte överhuvudtaget, så varför inte? Det var inget svårt prov, så det lär ju inte ta länge heller.
Idag är en sån där dag som man borde ta bort från veckan haha. Dagen känns så utdragen med språk som sista lektion, så jag känner bara för att dra varje gång, usch.
I morgon och på torsdag har jag prov, så jag borde egentligen plugga nu, men orkaaa vad tråkigt. Nej, nu ska jag inte tänka så, det är ju roligt om jag får tillbaka provet och får veta att jag klarat det, så ciao, nu ska jag plugga lite (massor)
Satt och glottade omkring på we♥it, insåg efter 68 sidor att jag kanske måste publicera detta och plugga haha. Nu måste jag verkligen det, för det känns som att jag har noll koll till provet... Vi höres i morgon mina vänner och ovänner! :)