FRÅGESTUND

Haha, nej gud vad drygt 
Såg en bloggerska som hade frågestund, fast i delar kan man säga. Hon hade olika delar ungefär en gång varannan vecka. Ibland om familjen, skolan, hennes sjukdom som hon har osv. Tycker det är lättare att komma på frågor då, så jag tänkte prova köra en sån frågestund. Svarar när det blir nog många frågor. Förväntar mig inte så många eftersom min statistik ligger på typ 1 pers/dag haha. Jaja, fråga ändå massor, vad som helst inom ämnet.
Temat för den här gången är skolan. Fråga vad som helst, vilka skolor jag gått på, betyg, gymnasium, vad som helst.
17
Anononononym

Vilket ämne har du bäst betyg i?

Coolingen själv

Har du några f? isåfall hur många?

Jaja

manhem? skellefteå?

hej

favorit ämne i skolan?

Anonym

vad tycker du om engelska?

Liam

Vilket språkval har du, nog för att jag redan vet men

...

Vilken linje vill du gå?

Julia

Favoritparfym?
Dröm resmål?

Har också frågestund just nu och vore superkul om du ville ställa några frågor till mig också, kram! :)

M

Vad tycker du om dom i din klass? Är du blyg?

Anonym

Vad tycker du om din nya klass?

Anonym

Hur långa dagar har du? Hur långa dagar hade du på manhem?

Amanda

Vilken klass tycker du är bäst, din nya eller den gamla?

Anonym

Var vill du gå gymnasium?

Erik

tycker du bättre om ig-mvg eller f-a?

Anonym

Ska du börja i Kalix efter jul?
Vad tycker du om Anton Henriksson?
Vad tycker du om Ronja Andersson?

anonyyyym tjej

Är det sant att du flyttar till Kalix? *.*

moahahahha

Vad ska du söka till för gymnasium och vars? :)