Hungerspelen

Usch vad jag fryser. Jag fryser verkligen konstant nuförtiden. Går omkring hela dagarna på skolan och ba "ååh vad kallt det är, jag fryser". Det är helt stört hur jag fryser.
Nåja, förutom det kan jag väl klaga på den här dagen. Eller snarare tisdagar varje vecka faktiskt. Språk måste ju vara det onödigaste lektionen man kan ha och på tisdagar är det min sista lektion. Timmen känns sååå seg och utdragen så jag känner bara nope, nu drar jag. Det gör jag dock inte, för jag är duktigt, hahah nej vem försöker jag lura? Men jag uthärdar lektionen, spela roll, några timmar i veckan och jag får ett extra betyg jämfört med de som har engelska som språk.
Jajap, nu måste jag städa rummet och sen ska jag lägga mig och läsa Hungerspelen. Till nästa vecka ska vi ha läst till s.106 tror jag det var, men det blir nog inga problem! Har sett filmen för nån månad sen och jäklar vad jag gillar den! Så jag antar att boken kommer vara ännu bättre!
 
Förutom att filmen är grym, kolla Josh Hutcherson, smälter lite inombords 
1
Veronica Eriksson

Ja, filmen är verkligen jätte bra :)