I'm not coming back for round two

Äntligen är den här dagen slut!! Eller okej, jag kom hem för längesen nu, men ändå haha. Började dagen med hk, såååå bra, var så hungrig och vi skulle göra bullar hihi. Efter det har dagen flytit på väldigt, väääldigt långsamt.. När jag skulle gå och äta idag lyckades jag halka baklänges och halvt slå ihjäl mig. Haha, det gjorde inte speciellt ont, men chocken jag fick när jag bara tog ett steg på marken och flyger baklänges!! Nåja, nu har jag bara lite småont i ryggen, så det spelar ingen roll.
På dagens sista lektion fick vi tillbaka våra prov och fyfasen vad glad jag blev när jag såg att jag hade fått ett B!! När jag väntade på det tänkte jag "förvänta dig inte högre än D, du kommer som högst vara på gränsen till C, inte mer" för mig själv. Daaamn vad glad jag blev, för jag fick fel prov först och märkte inget, så jag som ba "jaja okej, det blev ju bättre än väntat", men när jag fick rätt prov kände jag lite asdhjkf haha för att det var ännu bättre.
Haha jaja, nog om mitt prov. Igår gick mamma och hämtade ut ett paket på Ica. Det kom ju bara en månad efter jag beställde.. I paketet låg mina kläder från sheinside. Köpte en gosig rentröja och en vanlig kofta för endast cirkus 285 kr!
Haha av någon anledning har jag lyssnat på Eminem sen jag slutade. Har till och med lagt till 3 av hans låtar på min spotifylista. Haha oj, vad har hänt? Men texten var gullig ändå
1
Carolina - Stall Assla

Deras texter...