It's never too late

Hallå! Några dagar sedan sist nu va? En vecka och 1 dag för att vara exakt haha. Medan jag inte skrivit har jag inte gjort speciellt mycket. Har varit med Albin, gjort ett matteprov och inte något mycket intressantare än så. Idag har jag bara varit på skolan som vanligt och när jag slutade promenerade jag med Ida ner till stan och gick sedan hem en snabbis innan jag drog på Ica med mamma. Fick med mig en lite gotta som jag ska äta ikv när jag pluggar till hk, engelskan och tyskan. Efter det drog jag på biblioteket faktiskt! Lånade fatta eld. Det är andra boken i hungerspelenserien för er som inte visste det. Har inte sett filmen än, ska kanske och se den senare i veckan med familjen.
Jag hade nyss ett litet zumbapass med mig själv haha. Blev cirkus 45 minuter men jag är inte nog trött, så när jag är klar med det här inlägget ska jag köra det igen! Men herregud ska ni veta, hur otränad jag är! Det är hemskt! Redan efter några låtar rann svetten som att jag sprungit ett maratonlopp! Ska försöka ändra på det nu, känns ju inte bra att ha gått upp i vikt och blivit så här otränad. Dock borde jag vänta några dagar, har haft ont i halsen hela dagen idag och jag vill inte ens tänka på hur det kommer vara i morgon...
Jaa'ni mina vänner, nu ska jag fortsätta dansa i spegeln med mig själv haha. Ha'de!
När jag blir frisk, då ska jag tappa det där jag har gått upp i vikt så jag blir "som vanligt" igen! I promise
1
BroaMacfloo

Neeej du ska vänta med att se den tills jag kommer neeer:D♥♥

Svar: Vi kan se den då också :>♥
Sandra Josefsson