Don't you worry what the bitter hearts are gonna say

Friends turn to foes, I don't know who to trust.. Här sitter jag och sjunger bad boys för mig själv, precis som jag har gjort sen strax efter 10 imorse då jag såg musikvideon. Gått omkring på coop och sjungit denna och en låt vi skrev på lågstadiet om en blomma som hette Amanda haha.
 
I eftermiddags var jag med mamma på stan. Vi köpte lite färg och så innan vi gick och kollade på jackor. Med tanke på att jag alltid springer omkring i mjukisbyxor för att det är så gudomligt skönt, så ville jag egentligen ha en dunjacka. Dock var jag så kräsen med alla, den är för stor, den är för dyr, den ser konstig ut på, har jag låtit hela tiden. Jag ska inte köpa den för egna pegnar ens men klagar ändå på att den är för dyr hah. 
Efter ett tag gav jag upp och la undan en jacka på hm. Den kändes så mysig inuti så jag ville ha den hihi. Imorgon ska jag springa och köpa den + ett linne och ett par jeans.
Efter att vi hade lagt undan den och kollat omkring lite överallt gick jag in på glitter en snabbis och fyndade ett halsband och ett par örhängen för sammanlagt strax över 100:-
Tillslut skulle vi egentligen gå hem och laga mat, men jag ville äta på Subway, så då blev det så. Åh älskade subway, så underbart, gudomligt gott!
5
Kristin L.A. Hagglund

Gillar din blogg :) sugen på ett bloglovinbyte?

Svar: Tack så mycket! :) Tar mig tyvärr inte in på bloglovin :(
Sandra Josefsson

Moa

fett gott med subway!

Malin Jonsson

Vad gott det ser ut på andra bilden :)

Sofia

Jättefin blogg! Skulle bli jätteglad om du ville kika in på min, Kanske kommentera något så jag vet att du vart inne!:)

MissLovato

Hej! Gillar du Demi Lovato? Titta gärna in på min blogg för daglig uppdatering om senaste nytt kring Demi. Hoppas du gillar bloggen! Tack på förhand.