I guess you need to see what you're doing

Ser ut som en kratta, därav reduceringen
Hejsanhejsan på er haha. Idag är det måndag, vilket innebär att jag hade sovmorgon till 9.35, men också att jag slutade 4. Idag stod innebandy sist på schemat, vilket var fruktansvärt jobbigt! På vägen till edda insåg jag att jag hade glömt mina vantar på morgon och det ångrade jag väldigt mycket då. Usch vad kallt det är ute nu!! Nåja, jag överlevde haha, tur det inte är speciellt långt dit. Efter idrotten stannade jag kvar med Ida och Kornelia och snackade lite skit haha, väldigt roligt, älskar att snacka skit. Vi blev kvar i tjugo minuter ungefär om jag minns rätt. Efter det promenerade jag ner till max och åt med mamma, Ida och Casper. Nu sitter jag här på sängen och glor runt på awesomeinventions.com av någon anledning. Ba allmänt tråkigt antar jag haha. Snart ska jag dricka upp min cola och väntar på att få prata med Albin, saknar honom redan massor, 4 dagar kvar tills jag får träffa honom igen.. Nåja, om nån vecka är det ju lov och sen är det ju prao och då träffas vi ju en hel vecka + lite till! Well, well, nu ska jag dra mig ner under täcket, läsa bloggar, lyssna på Nicole & Chloes podcast osv, förmodligen lär jag slocka snart också, varit så trött idag som alla andra dagar då? Vi får höras vänner och ovänner!