Seeeeeg

Egentligen hade jag gjort såå fint med en gif och allt, men den ville ej samarbeta med mig idag, så det blir väl nån annan gång
Försöker se ledsen ut om det är någon som inte ser det haha
Guten tag. Jag anlände precis okej, för typ 20 min sen, but still, på min säng med en marabou och julmust vid min sida. Dagens sista lektion bestod av idrott och den skulle jag inte ha varit med på känner jag nu i efterhand. Känner huvudvärken komma krypandes och jag har ont i ryggen. Bara det inte är nåt som sätter sig, som det vanligtvis är.. Efter jag slutade promenerade jag till hm och gick runt där ett tag pratandes med Josse. Sen gick jag in en snabbis på lindex och Ica, innan jag gick hem. I morgon är en väldigt tråkig dag med massor av tråkiga lektioner, så tråkigt så jag känner redan nu för att somna och inte vakna förrän onsdag. Eller fredag förresten, jag har några eventuella planer för helgen! Haha jaja, jag är så jävla seg på att blogga, så det här skrev jag för två timmar sen snart. Nu ska jag och handla med mamma, kramar åt er folket.