Standardinlägg

Jag hade en donut i håret idag. Eller inte en donut, men en sån frisyr. Nu ser mitt år inte så fagert ut. Haha, skulle beskriva det som nåt från en skräckfilm faktiskt
Godkväll vänner! Den här dagen, som alla andra tisdagar, började helt okej med matte. Just nu gillar jag matte, tycker om algebra haha. Efter det var det dags för alla tråkiga ämnen resten av dagen. Dock fick tjejerna från klassen gå iväg under so'n och början på tyskan för luciaträning. Tycker det är så mysigt med luciatåg haha. 
Nåja, efter jag hade slutat promenerade jag hem och hann inte göra annat än att äta en skål med flingor och prata med josse ett tag innan jag for och handlade med mamma. Efter det for vi och hämtade Casper på skolan. Medan mamma gick in och hämtade honom passade jag på att prata lite med Susanne och Sara ett tag. Just innan vi åt middag pratade jag lite med bara Suss om julklappar, har redan sån stress över vad jag ska köpa, åååh, vill inte vara fattig, vill ha massor med pengar så jag kan köpa exakt vad jag vill till alla jag känner.
Nu blev det här, precis som alla andra inlägg jag skriver, väldigt långt. Om någon orkat läsa hit, puss på er!