Tisdag

Idag har jag varit väldigt trött. Jag somnade nästan vid matbordet igårnatt när jag satt och pluggade inför dagens matteprov som förövrigt gick väldigt bra tror jag!! Efter provet gick jag till konsum med några från klassen och köpte en påse pimpim haha, så gott. Efter det var det dags för att se Schindlers list. Den var väl helt okej, bortsett från att min rumpa domnade bort efter att ha suttit på stolen så länge haha. Jaja, nog om det. När vi hade slutat för dagen fixade jag prao i sista minuten innan jag promenerade hemåt. Ca 20 i fem drog jag på mig springskorna och for ut på en kort springtur på några kilometer. Efter det gjorde jag några övningar osv innan jag gick och åt. Nu sitter jag här på golvet och ska hoppa i duschen när jag har skrivit klart, vilket får bli nu eftersom jag vill duscha haha. Tschüs