Tisdagsledigt

 
Hej hopp! Idag är det tisdag och jag är ledig. Underbart skönt! Den här dagen borde jag egentligen använda till att plugga eftersom jag snart har prov och inte kan någonting överhuvudtaget. Och nu menar jag verkligen att jag inte kan något.. Dessutom så kan jag verkligen inte koncentrera mig, usch vad dålig koncentration jag har! Jaja, annars har jag sett eva & adam och ätit mandariner hela dagen. Lite spyless nu, men jag orkar inte göra något annat haha. Nåja, nu borde jag egentligen försöka plugga för jag insåg precis just nu att jag har svenskaprov i morgon!! åh, skolless på hög nivå. Längtar så mycket tills lovet och praoen. Nejmen ja, nu ska jag äta något och plugga, höres folket!
Med en gammal bild visar jag nu hur jag känner över att plugga. Och dessutom hur jag känner över att mina leder börjat spöka igen.. Just efter de hade gått över.. Usch så jobbigt.
 
1
Sussss

Nämen gumman då, vad liten du har varit! <3

Svar: Haha nähä, du har ju också varit så liten sussie! <3
Sandra Josefsson