Välbehövlig sovmorgon

Godmorgon världen! Här sitter jag på min säng och ska alldelens strax gå och borsta tänderna. Idag är det måndag, vilket innebär att jag inte börjar förrän 9.35, väldigt välbehövligt också! Vaknade cirkus 8 i morse och gjorde mig i ordning lite snabbt. På köpet lyckades jag slarva bort min ögonbrynspenna, så vi får väl se senare idag ifall jag hittar den, annars promenerar jag och köper en ny i eftermiddag.
Under gårdagen bytte vi däck på bilarna, eller okej, Albin bytte, jag kollade på och busade med hans bror haha. Hans syster fyllde även år, så vi fikade och så också. Gud vad sista orden i meningen ser konstiga ut att läsa haha. Mennn, nu är klockan 09.07 och jag måste börja fixa i ordning det sista. Ni får ha'de så hörs vi när jag slutat nångång!
Saknar dig redan i massor♥, längtar så mycket till helgen och lovet, då ska jag komma och pussas med dig vääldigt mycket hihi