When it's coming closer to the end hit rewind all night long

Klockan är strax sex och jag kom precis hem från stan. Eller okej, det där låter bara fel när jag faktiskt bor i stan haha. Fick i alla fall med mig jackan, linnet och jeansen jag skrev om igår.
Idag har jag faktiskt städat större delen av dagen. Mamma köpte en byrå till mig för nån dag sedan, så jag har rensat kläder och satt i det jag skulle ha kvar i den. Egentligen borde jag packa nu eftersom jag åker till Luleå med Josse i morgon och blir borta till åttonde eller tionde november. Gud så jobbigt, kommer måsta packa massor med tanke på allt jag ska göra under tiden jag är borta.
Bor där jag har målat rött, om nån nu undrade. Mitt rum är iaf det första fönstret från v hihi
 
Skulle förövrigt ha publicerat detta för cirka tre timmar sedan, är allmänt seg asusally
1
Amanda

Kan du inte lägga upp bilder på de du köpt? fin blogg :)

Svar: Självklart, tack detsamma :)
Sandra Josefsson