You must be blind, Believe me I have tried

Idag har jag gått omkring hela dagen och känt ba "åh vad skönt att det är fredag idag!", sen har jag insett att det faktiskt bara är torsdag, tyvärr. Nåja, jag klarade mig igenom dagen, 80 minuters matte där ett tag, tyskaförhör och engelskaprov. Tror det gick hyfsat på alla tre, men jag lovar inget haha.
Efter jag hade slutat så promenerade jag med Ida ner till stan och mötte Elis på vägen. Vi gick omkring på Ica ett tag innan Ida for med bussen och jag satt kvar med Elis i cirkus en timme och väntade på hans buss. Vi pratade bara på en massa och lyckades av nån anledning komma in på att prata om konfirmation. Haha, skrattade så mycket när han berättade att hans konfagrupp var på samma ställe som våran för cirkus ett år sen, vilket var samtidigt som oss. När vi var där blev det bråk mellan tjejerna från våran och deras grupp och jag skrattade så mycket när jag insåg att jag nu går på samma skola som de flesta av dessa tjejer. Så kul haha.
Hihi jaja, efter det har jag varit och köpt lite grejer med mamma och ska snart städa klart mitt alltför stökiga rum. Sedan ska jag fixa några eftersläntande uppgifter och sedan prata med Albin. Vi höres, ni får ha det
Lagomt smickrande bild från konfalägret 2012