"You're the one I want next to me when my dreams come true, and you're the one I want next to me if they don't"

Godkväll! Jag åt precis middag och väntar nu på att Albin ska ringa. Idag hade jag sovmorgon, vilket var väldigt bra med tanke på att jag försov mig över en timme. Väl på skolan hann vi ha en lektion innan jag var spyless och ville hem, men jag kämpade mig igenom dagen ändå. När vi slutade så promenerade jag med Andreas till Interflora och väntade sedan på bussen med honom några minuter. Efter det promenerade jag hem och färgade håret för ett litet tag sedan! Väldigt välbehövligt med tanke på utväxten som var på väg fram. Mitt hår luktar efterbehandling, vilket jag gillar litegranna. Eller jag vet inte, jag har en hatkärlek till lukten haha. Det där lät ju lite strange, men så kan det gå ibland!
Nu mina kära vänner ska jag kolla på sneek peaks till avsnitt två av den nya serien Ravenswood. Såg pll imorse, blev så glad när jag äntligen fick reda på att Ali lever! Haha, det där skrev jag mest för att jävlas med folk som inte sett det än som läser detta, sryy. Jaja, iaf, sen såg jag Ravenswood och det tog inte många minuter innan jag hoppade till som det mes jag är. Tycker serien verkar bra iaf och jag ska se den som tidsfördriv tills pll kommer ut igen 8 januari. Orkaaa vad länge, vill ju se mer nu.
 
1
elina

Söt blogg :)