16.35

Ibland saknar jag det där, väldigt mycket
Alltså, känslan när skolan är slut på torsdagar och jag vet att jag bara behöver klara av en dag till innan jag får träffa Albin igen. Så jävla bra. Underbart bra alltså. Nej mer. Men ni förstår. 
När dagens sista lektion (en väääldigt onödig lektion) hade slutat hämtade jag Casper från fritids innan mamma kom och hämtade oss vid skolan. Då for vi bara hem och lämnade bilen innan vi gick till stan och kollade på två jackor jag har provat. Har sådan beslutsångest mellan vilken jag vill ha. Antingen en svart tunn dunjacka eller en mörkgrå jacka. Dunjackan är så skön så jag bara vill ha den nu, men den mörkgrå jackan var mycket snyggare. Nåja, vi får väl se senare hur det blir.
Nu ska jag äta, städa, plocka fram grejer till i morgon, säga att jag ska plugga ikapp de andra fast jag inte gör det, se gårdagens avsnitt av idol och kanske äta igen hihi. Vi höres folk