Dagen

Haha lillgumman, tänkarminen där va
Hallå. Den här dagen har varit vääldigt seg. Slutade med tyska, och den lektionen var så jääävla seg så jag kände bara för att gå ut genom dörren efter 15 minuter haha. Men å andra sidan var den lektionen ändå helt okej med tanke på att vi inte behövde göra något i princip haha.
 
Efter jag hade slutat hann jag bara promenera hem och springa på toa innan mamma bad mig komma med och hämta Ida och Casper på fritids. Och eftersom att de två ungarna är jordens segaste så tog det cirka en halvtimme innan vi tog oss därifrån. Efter det sprang vi bara in en snabbis innan jag och mamma for och handlade och nu sitter jag här och pratar med bästa♥ egentligen måste jag fortfarande plugga för att komma ikapp, men det hinns senare. tror jag hahah.
 

Detta blev längre än förväntat och så onödigt och tråkigt. Så vi höres vänner!