frääädag

Bjussar på denna
Hej där! För närvarande sitter jag här på Albins säng och väntar på att han ska komma från duschen. Anlände med bussen till Kalix cirka kvart över sex och begav mig på en frivillig (även fast jag inte behövt) promenad till Nyborg. Nånstans där efter vägen, när jag hade cirka 1,5 kilometer kvar så kom det två väldigtväldigt snälla människor och frågade om jag ville åka med, vilket räddade mig från att bli våldtagen och styckad eller dylikt 
som jag var helt säker på att jag skulle bli om jag skulle gå hela vägen själv. Nåja, väl här pratade jag med Josse ett tag innan Albin också anlände hit från att ha varit med Johan. Han gjorde i ordning myspys med tända ljus, varm oboy, mackor och dricka. Trots att jag inte har ätit idag var jag inte speciellt hungrig. Men det var gulligt i alla fall.. Nu börjar jag misstänka att han alldelens snart kommer hit och detta inlägg ändå är väldigt långt. Så vi hörs när vi hörs, pussss