Mat

 
Hej där. Ett tag sen igen hehe. Just nu sitter jag proppmätt i soffan och väntar på mamma. Idag har jag varit på skolan as usally och när jag slutade promenerade jag hem och pratade med Albin ett tag innan mamma kom hem med över 30 liter glass!! Och haha nej, det är inte som det låter. Hon köpte det inte, utan hennes kompis var här och sålde och gav henne allt som var över. Vilket visade sig vara 30 liter, så nu är frysen överfull. Nån som vill komma och hjälpa mig att äta eller? hahah. Och efter det kom min broder på att vi skulle äta sån där riktigt flottig mat, så nu mår jag illa av mätthet och ville inte ens ladda upp bilden pga hur illa jag mår av att ens se mat haha.
Nåja, när mamma kommer ska jag beställa en grej och sen ska jag träna lite glosor inför morgondagen och sen blir det väl duschen och film tills jag somnar.