Monday

mhmmmmmmmm
 
Oj vad länge det hann gå innan jag gav upp och slutade blogga. Jaja, får väl göra det nu, även fast jag ligger efter i alla ämnen och verkligen behöver plugga. Den här helgen har varit bästa på länge. Har fått vara med min andra halva och vi hade det så bra. Hans familj for till Luleå och sov där, så vi blev ensamma och gjorde det riktigt mysigt!
 
Idag har dock varit en vääldigt seg dag tyvärr. Har haft ont från knäna och ända ner till fötterna hela dagen och jag har varit så grymt hungrig hela dagen så ingen människa förstår det. Jag fick sluta väldigt mycket tidigare från sista lektionen för att jag hade så ont. Och på det så kunde inte mamma komma och hämta mig, så jag fick gå hela vägen till mig. Bara ett tag efter att jag hade kommit hem så tvingade jag dock mig själv att gå till ica för att köpa godis för att det lät så gott hihi.
 
Men nu sitter jag här igen och har precis varit och handlat med mamma. Nu ska jag ringa Albin och ta tag i alla grejer jag ligger efter i medan jag äter mitt godis och väntar på middagen (även fast det kommer sluta med att jag ser oth istället hehe), pussssss