Ont

Hej där! Idag hade jag en helt okej dag. Onsdagar är i vanliga fall väldigt jobbiga när vi har en lång so lektion precis innan lunch. Men idag längtade jag faktiskt haha, och denna väldigt ovanliga händelse skedde eftersom jag (också väldigt ovanligt) faktiskt pluggade. Och då menar jag pluggade. Inte läste två sidor ur en bok och gav upp. Jag pluggade verkligen haha. Nåja, väl på so'n glömde jag hälften av allt jag skulle skriva så det var ju dock inte lika bra tyärr.
 
Förutom att skriva om min helt ointressanta skoldag tänkte jag bara berätta hur ont jag har fått i kroppen. Det är hemskt att sitta halva dagarna på en stol och känna hur det bara värker i hela kroppen. Idag hade jag speciellt ont i ryggen och i knäna. Knäna är ju dock inget ovanligt för mig, men ändå, det gör så ont. Hoppas detta går över snart, för ibland får jag så ont så jag bara vill gråta. Mycket. Väldigt mycket.
 
Nu ska jag hämta juice, träna lite glosor och vänta på att idol börjar. Pussar