Sinnessjukt

 
Har någon av er läst denna? Om inte LÄS NU! Det är helt sjukt hur man kan hålla på sådär. Och som 12/13 åring misshandla och våldta någon? Det är ju verkligen sjukt, vafan var dessa barn fått för uppfostran egentligen? Hur kan man som förälder få ett barn att misshandla OCH våldta någon? OCH filma det dessutom?! Okej om man ger någon en kommentar eller nå (inte för att det är okej egentligen, men om man jämför det med den här tjejens historia så är det då fan okej), men att verkligen misshandla och våldta någon. Jag hade då känt mig väldigt misslyckad som förälder i så fall. Usch, jag hade kunnat sitta och skriva hur sjukt det här är hur länge som helst, men tyvärr så måste jag plugga. väldigt mycket också. Och i min takt kommer jag inte bli klar förrän vintern 2016 kanske. Så ha det bra och bli inte fucked up som de tre killarna från början. Puss