Sista minuten

 Lär ju sluta sådär innan jag är klar..
 
Hej där, några dagar sen eller? Idag har varit en helt vanlig skoldag för min del. Fick sluta lite tidigare än vad vi egentligen skulle (tror jag iaf?) och gick då direkt ner på stan för att prova en jacka. Lutar nog mest åt att bli en svart tunn dunjacka, det är så fint och mysigt nu på hösten!
Nu för bara några minuter sedan sade jag godnatt till min andra halva som jag saknar honom! Tur det bara är två dagar tills jag får träffa honom igen!
Egentligen måste jag duscha och plugga glosor till i morgon Sandra här gör allt i sista minuten as usually. Har både i engelska och tyska och det hade nog varit ganska bra om jag överhuvudtaget har läst igenom dem mer än 1 gång (vilket var när jag skrev ner dem alltså...). Så nu ska jag hämta ett glas med juice, mitt täcke och plugga ett tag innan jag slår på senaste idolavsnittet och somnar till det.