Truths

 
så äre
 
- Jag är väldigt blyg som person i grupp, men ensam med någon kan jag prata på hur mycket som helst haha
- Jag har aldrig varit utomland på riktigt. Jag menar, Finland, Norge och Danmark räknas ju inte direkt som utomlands ändå haha
- Mitt favoritämne i skolan är svenska. Det är det enda jag är hyffsat bra på. Med tanke på mina betyg måste jag ha haft snälla lärare haha
- Märkte precis att jag skrivit "haha" efter varje sanning
- Förut älskade jag att ha håret uppsatt. Jag såg ut som en rishög, men det var så jävla skönt. Nu har jag det bara uppsatt hemma när jag går omkring
- Egentligen vill jag inte ens ha en blogg haha. Jag har den bara för att fördriva tiden i brist på annat
- Jag tycker min nya klass är helt okej. Bättre än min förra i hur lugn den här är. Men jag saknar ändå min "plats" i 8g. Det är väldigt annorlunda nu
- Jag har araknofobi
- Jag älskar ordet lol väldigt mycket haha
- Jag har en Victoria's secret body mist men vill ha så många mer, för de luktar så gudomligt gott!
- Egentligen måste jag plugga nu så jag kommer ikapp de andra eftersom jag var sjuk hela förra veckan
- Jag har problem med knäna. Ibland får jag helt sjukt ont och vill bara gråta över det
- Jag längtar så mycket tills jag är helt frisk och kan börja träna. Mår typ dåligt över att inte göra det just nu lol
- När jag är ledsen eller arg berättar jag det alltid till Albin. Direkt.
- Jag längtar så mycket till lovet nu, för då ska jag hem och träffa mina vänner och min underbaraste Abbis
- Egentligen skulle jag ha lämnat tillbaka min mac i slutet av augusti, men får ha kvar den till en bit in i oktober
- Jag vill ha en kamera, nuuuu
- Min telefon är nog den sämsta man kan ha. Och den är snart helt fucked up och går sönder....
- Jag har en tumblr men uppdaterar den aldrig. Kollar hellre bilder på weheartit av nån anledning
- De senaste dagarna har jag mått så dåligt, ont i knäna och huvudet osv, men de har ändå varit så jääääävla underbara. Förändring på G säger jag bara. Underbart. Så jävla underbart.
- Jag jämför mig alltid med alla andra. Vilket inte är bra eftersom det får mig att må väldigt dåligt över hur min kropp ser ut. Och att veta att det är saker jag inte kan förändra gör då saken absolut inte bättre
- Imorgon kommer Albin hit och jag är så jävla glad över det och längtar så mycket så jag tror jag spricker snart!!♥♥♥
- Nu orkar jag inte med det här nå mer utan ska försöka plugga lite och sen se oth (trots att jag såg ut det i somras haha)
1
Anonym

Du är ju super fin och har perfekt kropp!

Svar: Tack så mycket, det betyder väldigt mycket, verkligen! Tyvärr är det inget jag kan hålla med om. Överhuvudtaget. haha :)
Sandra Josefsson