Dagen efter

Hejsan på er! Igår när jag och Julia hade hål i strax över en timme så bestämde vi oss för att promenera ner till stan för att köpa smink till henne och för att käka lunch på vikingen. Sagt och gjort så gick vi, åt go'lunch och fick sedan springa hela vägen tillbaka till skolan haha.

Efter skolan åkte vi buss hem till henne och tog det lugnt fram till strax efter 5 då vi började göra oss i ordning till påskdansen.


Efter påskdansen gick jag, Albin och Johan på coop och köpte gotti innan vi sprang omkring i Kalix och väntade på skjuts (måste även tillägga att jag höll på att förfrysa från topp till tå). När jag och Albin kom hem slog vi på en film och myste några minuter till den innan båda slocknade som små barn som varit uppe för länge haha.
1
Elin

Bor du i Kalix nu? :)

Svar: Ungefär, jag bor i Töre! :)
Sandra Josefsson