Fel dator och sånt

Idag såg jag the notebook, och VET NI JAG SLÄPPTE EN TÅR!! Har gjort det i princip 1-2 gånger förut
Hejhejhej på er alla. Idag var mitt absolut bästa val att dra på mig ett par mjukisbyxor, så jääkla skönt. Imorse försov jag mig och hade en kvart på mig innan jag var tvungen att gå till bussen, så jag hade ingen lust alls att stiga upp från sängen. På skolan gjorde jag bort ännu ett nationellt prov, den här gången en engelska uppsats. Suger att man inte fick ha datorn på detta, min hand gav nästan upp där ett tag.
 
Jag fick sluta tidigare idag, så för en gångs skull hann jag med tidiga bussen och var hemma strax före 2. När jag hade kommit hem och tog upp datorn och tänkte "Men min dator är väl ändå inte så här smutsig?. Och rätt hade jag, för imorse lyckades jag och Albin ta fel datorer och ingen av oss har använt dem på hela dagen, vilket resulterade i att nu måste jag egentligen plugga, men använder att jag inte har min dator som ursäkt medan jag får skicka abbis dokument till min dator så han kan plugga, pluggis.