Not a long time ago this time

Hej på er! Första gången på länge som det inte tagit ca 1-2 veckor att skriva igen!! Sen sist har jag inte gjort mycket. Spenderade min helg i Nyborg, promenerade sammanlagt runt 3 timmar (leker hurtig) och sen var det inte så mycket mer speciellt med helgen.
 
Idag har jag gjort bort TRE nationella prov, alla i kemi. Kan inte säga annat än att det gick sämre och sämre för varje prov jag gjorde, men så går det om man prioriterar att sova istället för att plugga. I morgon har jag också prov, i matte då. Hoppas jag inte har dragit på mig något nu, för jag mår väldigt illa??? Nåja, ska slå på en film och somna till den, tjyss.
Nu har jag ÄNTLIGEN börjat uppdatera instagram lite oftare, så ni som vill kan följa mig genom att trycka på bilden.
1
Isadora

Åh, fin bild!