Build up your confidence so you can be on top for once

Hejsan ni som läser detta. Nej gud, det går verkligen inte att börja ett inlägg. Just nu sitter jag hemma i köket med Liam och försöker plugga. Eller okej, Liam pluggar och jag hjälper honom istället för att plugga själv haha.
 
Sen sist jag skrev har jag försökt komma igång med träningen och sånt, vilket har gått bättre än förväntat. Jag har hunnit med lite zumba + småövningar till det. I tisdags efter skolan drog jag med Vera hem till henne och spenderade några riktigt bra timmar där, fick prata lite om lite välbehövliga saker och få lite rätsida på hur jag ska se på vissa grejer. Senare mot kvällen drog vi till Sport City med Ebba på ett så jääääävla jobbigt Flowpass, trodde verkligen jag skulle svimma i slutet.
 
Nu ska jag gå och hjälpa Liam med sina läxor och sedan ska vi dra ned en snabbis på Balkan så han får köpa sina Pommes som han har tjatat om så.
På tal om nothing, smakade marabu oreo för första gången häromdan OCH JAG ÄR FKN KÄR FOR REAL