Hej, Hejsan, Tjena, Tjenis?

Hejsan. Haha nej gud usch, jag har verkligen ingen aning om hur jag ska börja ett inlägg. Sitter alltid och tänker mig en massa olika sätt att säga "hej" på innan jag skriver något haha..
I alla fall, nu har vi äntligen fått internet till lägenheten, så jag ska försööööka blogga några gånger i veckan åtminstone. Tyvärr blir detta ett sånt där vanligt tråkigt "vad-jag-har-gjort" inlägg. Sooo, sen förra veckan har jag hunnit få en ny telefon (äntligen!!), så jag kan äntligen vara social med folk på snap utan att mina bilder är suddigare än högsta effekten på blour.
 
I fredags när jag hade slutat for jag och Albin till mig med bussen cirka 50 min och packade + att jag åt, sedan åkte vi med bussen tillbaka till Kalix och blev upphämtade på busstationen av hans pappa. Efter det hände inte mycket, det var fredagkväll, vilket innebar att jag var dödsslut och somnade megatidigt om jag inte minns fel.
 
I lördags var vi hundvakt ett par timmar och bestämde oss för att gå på promenad med lillhunden och gick då till Ica och köpte lite gottis på samma gång. När vi kom hem igen åt vi det + chokladbollar (och här sitter jag och klagar på min vikt...) innan vi somnade.
 
I söndagslåg jag i sängen 99% av dagen. Jag gick inte ens upp för att borsta tänderna, utan abbis fick komma med min tandborste + vatten + en skål att spotta i hahah... Efter det flöt dagen bara på. Jag såg vd, gav upp på säsong 4 förut, men åååh så bra det är! Hur kunde jag ens sluta??!