Helgen

Den här helgen har varit såså bra. I var jag med Josefina och vi passade på att locka håret och sånt, ska aldrig mer ha lockigt hår, så fult på mig :(:(:(:( I lördags drog jag med en buss till Kalix mitt på dagen nångång och umgicks med Vera. Så fort vi kom till henne började vi plugga, låg hur fkn många lappar som helst på golvet innan vi var klara. Efter det bjöds det på tacos, så hiiiiimla gott!!
Efter det gick vi på promenad, innan jag for från henne idag gick vi alltså på tre promenader, det är typ mer än vad jag promenerar på 2 månader hahah... Nåja, på kvällen åt vi gott och myste på till film osvosv, somnade nångång efter 12 skulle jag tro.
För ett tag sen kom jag hem från Jeanette och hennes familj. Gosade med bebisar och fick även en bula på köpet! Det var sååå härligt att träffa dem igen, och gud så stora alla har blivit där!!
 
// Vera justerar ljuset proffsigt för att få till en bra bild // Gotti // Vi gjorde pannkisar till lunch idag men mitt ansikte sammarbetade verkligen inte på bild // Vi gjorde ett försök till att plugga OCH DET GICK FANIMEJ BRA // 
 
1
Anonym

vilket gymnasium/linje har du valt :)

Svar: Jag har valt vård och omsorg på Furuhed :)
Sandra Josefsson