Ma weekend


Den här helgen har varit så bra, och roligheterna är inte över än. Redan i fredags var min dag såå bra. Det var ju alla ♥-dag i fredags, men tyvärr spenderades den inte med abbis pga han var sjuk. Så istället var jag med Josse och Willo vilket var väldigt roligt! Senare mot kvällen drog vi på ungdomskväll där vi hade det väldigt trevligt!

Igår drog vi till Kukasjärvi och körde skoter. Jag skulle ju självklart åka bakom med slalomskidor, så jag drog på mig pappas gamla skidor från 1800 eller så. Tyvärr fick vi några.. Komplikationer om man kan kalla det så, jag och Viktoria var ensamma på isen och fick inte igång skotern + att pappa inte svarade i telefon heller... Nåja, senare mot kvällen bjöds det på go'mat och sedan for vi hem.

Just nu sitter jag i Frevis hos moster Lena och har precis ätit extremt god thaimat. Det är första gången jag träffat henne på SEX (!!!) år nu, så vi har haft det så mysigt här med fika, prat, kollat igenom gamla bilder osv.

Om ett tag ska vi ta och fara härifrån och då ska vi förbi Nyborg och hämta upp min bättre hälft och sedan ska vi hem och mysa vidare!♥
1
Anna

Vilka fina muffins med hjärtan :)