Change the rules

Hejhallå, två veckor sedan sist nu va? Ska försöka börja skriva igen lite oftare, men det är inte säkert att det blir något av saken än.
Nåja, sen sist jag skrev har jag helt ärligt ingen aning om jag har gjort något speciellt. Antar att det har varit skola, plugga, äta, sova osv. + Häng med Josse och Albin såklart.
I helgen har jag dock haft lite grejer för mig - för första gången typ någonsin känns det som haha. I fredags umgicks jag med Josse hela kvällen. Vi såg fångarna på fortet, lekte lite på Hot or Not och hade det bara allmänt bra. I lördags bar det av mot Luleå vid 14.50 för en snabbis på stan, käk på max, fika på friends, lite mathandel och sedan 21.15 startade min och Josses bio. Vi såg Jack Ryan, och den var verkligen bra! Har ett litet crush på Chris Pine dessutom hehe. Efter bion bar det av hemåt och vi var framme igen cirka 00.00 och då somnade jag så fort jag hade lagt mig i sängen.
I söndags följde jag med Pappa och Isak till Luleå för att promenera med Viktoria. Innan vi for till lägenheten drog vi en snabbis på HM så jag fick köpa ett par leggings. Efter det när vi kom fram så gick vi ner på isen och var borta i cirka 2 timmar. Efter det blev det lite tacomys och senare mot kvällen åkte jag tillbaka till Töre och fick ett samtal från mormor dessutom, hon är så bra min mormor, älskar henne så mycket♥
Nu ska jag snacka med Julia ett tag, så vi hörs när vi hörs. Ha'de vänner och icke vänner!
 
Sorry mina vänner, men jag har ingen kamera alls. Jo, telefon då, 0,00000000002 mp typ, så ni får överleva med detta.