Sena svar på frågestunden

1. Vad tycker du om Engelska?
Sv: Det är väl helt okej
2. Favoritämne i skolan?
Sv: Svenska tror jag nog
3. Manhem? Skellefteå?
Sv: Alltså det beror helt på hur man ser på saken. Norrhammar har sina för och nackdelar, precis som Manhem. 
4. Har du några F? Isåfall hur många?
Sv: Jag tror då inte det i alla fall. Jag var inte på skolan när de fick betygen och har inte fått dem skickade heller verkar det som. Men jag tror då att jag klarat alla ämnen
5. Vilket ämne har du bäst betyg i?
Sv: Jag vet inte vilket det är nu från julbetygen pga har dem inte, men innan det var det Svenska, Engelska och Tyska där jag hade B.
6. Vad tycker du om dom i din klass? Är du blyg?
Sv: Antar att du menar klassen i Skellefteå. Jag gillade vissa delar av den i alla fall haha. Det fanns några stycken som var riktigt härliga människor! Sen fanns det ju såna där som man suckar inombords och himlar med ögonen till också, precis som i 90% av alla klasser. 
Ja jag är blyg. Jag är väldigt blyg. Om jag sitter bland en stor grupp människor som jag inte känner så är jag helt tyst. Sen när jag kommer dem närmare är jag helt annorlunda, crazy liksom. Nej jag skoja, men då är jag inte blyg iaf haha.
7. Favoritparfym? Drömresmål?
Sv: Ojdå, det där handlade ju inte direkt om skolan haha, men vi kör på det ändå. Jag har nog inte direkt nån favvis när det gäller parfymer. Kan lägga upp ett collage senare någongång med vilka parfymer jag gillar/använder/vill ha.
Mitt drömresmål är till ett varmt land där det är soligt och skönt hea tiden. Dock kan jag inte vara på såna ställen pga mina pigment, ni vet "Blond hår, blå ögon och mycket fräknar - Undvik sol och solarium helt". Det suger
8. Vilken linje vill du gå?
Sv: Jag har ingen aning än och det suger. Det står mellan Restaurang, Hotell och Handels just nu, börjar ha lite småpanik faktiskt....
9. Vilket språkval har du? Nog för att jag redan vet men.
Sv: Jag har Tyska
10. Tycker du bättre om IG-MVG eller F-A?
Sv: Tycker om båda mycket. Mvg är ju lättare att få än A, men om man får ett A så känns ju det så jävla mycket bättre än MVG
11. Var vill du gå gymnasium?
Sv: Egentligen vill jag gå Furuhed, men det finns inte en enda linje jag vill gå där tyvärr.
12. Vilken klass tycker du är bäst, din nya eller den gamla?
Sv: Frågestunden är gammal, så det här menades mellan 9A och 9G, alwayyyys G ofc
13. Hur långa dagar har du, hur långa hade du på Manhem?
Sv: Jag hade alltid längre dagar och längre lektioner där nere jämfört med på Manhem. På måndagar gick jag till fyra (?!) och som tidigast slutade jag någongång mellan två och tre tror jag? Såååå, det är skillnad på Manhem eftersom nu slutar jag senast 13.50 tre gånger i veckan.
14. Vad tycker du om din nya klass?
Sv: Fråga 6
15. Vad ska du söka till för gymnasium och vars? :)
Sv: Någon av de från fråga 8 och i Luleå antar jag att det blir! :)
16. Är det sant att du flyttar till Kalix? *.*
Sv: Töre, om vi ska hårddra det haha
17. Ska du börja i Kalix igen efter jul? Vad tycker du om Anton Henriksson? Vad tycker du om Ronja Andersson?
Sv: Ja, eller jag har ju gjort det nu haha. Jag stod honom närmare förut, men han är snäll osv! Känner inte Ronja, men hon är fruktansvärt söt! Hon verkar jättesnäll dessutom :)