Bilder i mängder

Hej på er! Nu har det för en gångs skull faktiskt gått MINDRE än en vecka sedan sist!!
Nu har jag faktiskt haft lite saker för mig och jag har äntligen lärt mig att ta bilder på vad jag gör så jag har något att ladda upp här.
 
Senaste tiden har jag:
 
Haft avslutningsmiddag på skolan med min kära klass. Lyckades bli nominerad till årets författare, men kom inte längre än så, men en av topp 4 duger mer än tillräckligt för min del! Under kvällens gång tog alla en rast, så jag och Ebba passade på att gå ut och ta några fina bilder tillsammans.
 
 
När middagen var över tog våran fina klass en bild tillsammans. Åh vad jag kommer sakna dessa nu när vi splittras om bara några timmar dessutom.. Har endast gått ett halvår med dem (men har även känt några sedan sjuan ungefär) men det är utan tvekan bästa klassen jag har gått i (med undantag för G om Marie får bestämma så att säga)!
 
 
Igår begav jag mig till skolan vanlig tid, endast för att vara med på en 20 minuters match av sista brännbollsturneringen, där vi även mötte Albins klass. Vi var bättre enligt mig, men förlorade med 12 poäng. Efter det halvsprang jag till bussen och åkte mot Luleå och gjorde mig i ordning lite snabbt där innan vi for på Saras student.
 
 
Vi blev där ett ganska bra tag eftersom min systers klass flak tydligen var sent. Men efter det där var klart så for vi tillbaka till mjölkudden för att fika tillsammans.
 
Fast jag och min allra finaste och bästa mormor hann ta några bilder tillsammans först. Världens världens bästa♥
 
 
Väl i lokalen på mjölkudden så fick vi vänta ytterligare ett tag på att Sara skulle komma, alla var döhungriga (speciellt jag som inte hade ätit på hela dagen och klockan då närmade sig halv 5). Men när hon väl kom hade hon med sig en jättefin tårta som hon hade bakat och en riktigt "wow har du gjort den här själv"-smörgåstårta. Cupcaksen var också gjorda av henne och f a s i k e n vad goda de var!!
 
 
Efter det togs det massvis med olika syskonbilder innan alla började fara och vi började städa. Då for jag till storheden och köpte en jeansjacka som jag var i VÄLDIGT stort behov av! Vid 9 begav vi oss hem igen och fick med oss Susanne också!