Senaste

Hej på er! Senaste tiden när jag inte har bloggat har jag haft både mycket och lite för mig. 
 
 
 Jag har umgåtts med finfina Julia. Vi gjorde gjorde stark men god mellis osv haha. Efter det hade vi det allmänt mysigt hela kvällen och såg gossip girl osv!
 
 
Det har varit megafint väder, så jag har varit och promenerat några gånger också. Den här dagen promenerade jag två och en halv timme i världens sämsta promenadskor, så ni kan ju bara gissa hur ont jag hade i fötterna efter det.. Sista tjugo minutrarna fick jag verkligen kämpa mig fram för att det gjorde så ont!
 
 
Jag och Josse promenerade till hamn med Isak. Vi satt där ett tag och bara tog det lugnt innan vi promenerade tillbaka hem igen. Jag doppade mina fötter i vattnet också, hade jag haft bikini hade jag nog nästan tagit mitt första dopp där till och med! (Eller så hade min fobi för djupt vatten, eller fiskarna jag inte kan se pga vattnet är så mörkt, tagit över)
 
 
Men före vi gick passade vi (läs: jag) på att ta några självisar. Åh vad jag saknar henne nu när hon är på klassresa! Och jag är ju även lite jelly också, alla 9G's my storys på snap gör ju inte saken bättre haha! Nåja, kan ju nöja mig med att jag eventuellt sticker till Göteborg i sommar och får träffa några underbara från släkten!
 
 
Och förutom det så har jag även spelat både basket och fotboll med balbin. Vi tyckte båda att det var onödigt att fara på skolan igår, så vi stannade hemma istället och gjorde roligare saker istället, som att sova. Så har vi sprungit omkring barfota ute och det gav mig nästan lika mycket sommarfelling som jag har just nu. Jag känner bara för att hoppa upp ur sängen och springa ut och springa långt. Kan nog vara för att jag har Zara Larsson i lurarna och ljudet från gräsklipparen surrar i bakrunden. Fönstret är öppet, så jag känner även lukten av både gräsklipparen och det nyklippta gräset. Så har jag ju även min finfina kille här någonstans som bara gör saken ännu bättre. Åh vad löjligt kär jag är, lyckoruset av sommar och kärlek far omkring i kroppen så jag känner mig näst intill exalterad!